- Спрямувати роботу педагогічного колективу школи на практичну реалізацію законодавчих та нормативних документів, що регламентують роботу закладів освіти, на підвищення якості надання освітніх послуг; створення умов для забезпечення рівного доступу до якісної освіти, виконання рекомендацій Крайових зборів керівників навчальних закладів від 27.08. 2012 року “Інформаційно-комунікаційні технології – запорука високоякісної освіти”.
- Здійснити необхідні організаційно-педагогічні заходи для успішного впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти.
- Продовжити модернізацію кадрової політики через удосконалення системи комплексного вивчення діяльності педагогів та активізації роботи з вивчення та узагальнення перспективного педагогічного досвіду працівників освіти.
-
Підвищити якість роботи методичних об’єднань школи. Передбачити вивчення й впровадження досвіду вчителів школи, міста, області тощо, які мають стабільно високі результати роботи.
-
Підвищити ефективність моніторингу якості освіти. Виробити шляхи удосконалення тієї чи іншої ділянки роботи колективу.
-
Розробити заходи щодо сприяння успішному засвоєнню учнями навчальних програм, зосередити більшу увагу на практично-прикладне спрямування навчання.
-
Створити шкільний банк даних тестових завдань з усіх навчальних дисциплін початкової, основної й старшої школи.
-
Здійснювати реальні кроки щодо впровадження Державної національної програми «Сто відсотків» та переходу на ІСУО. Сприяти інформатизації навчально-виховного й управлінського процесів. Мотивувати педагогічний колектив на впровадження тестових технологій, ІКТ в освітній процес усіх ланок навчального закладу.
-
Реалізувати профільну освіту та до профільну підготовку. Забезпечити наступність у змісті допрофільної підготовки і профільного навчання.
-
Забезпечити здійснення інклюзивної освіти для дітей з особливими потребами.
-
Здійснювати організаційно-методичний супровід обдарованих дітей. Сприяти участі обдарованої учнівської молоді в міжнародних проектах, програмах, науково-практичних конференціях, олімпіадах, змаганнях та конкурсах. Довести до відома учнів, педагогів, батьківської громадськості школи Положення Головного управління освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації щодо проведення олімпіад І-ІІІ етапів (наказ Департаменту освіти і науки, молоді та спорту облдержадміністрації від 17.07. 2012).
-
Популяризувати кращий досвід роботи з обдарованими дітьми в умовах загальноосвітньої школи.
-
Привести матеріально-технічну базу школи до рівня, який гарантує безпеку життя й здоров’я всіх учасників освітнього процесу.
-
Вжити заходів щодо посилення виховного потенціалу навчального закладу, забезпечити особистісний психолого-педагогічний супровід кожного учня з метою запобігання бездоглядності, попередження правопорушень та інших асоціальних явищ. Налагодити тісну співпрацю з відділом кримінальної міліції у справах дітей УМВС України в Чернівецькій області.
-
Продовжити запровадження інноваційних технологій розвитку учнівського та батьківського самоврядування. Забезпечити системний зв’язок школи з батьками через шкільний сайт, sms-повідомлення тощо.
-
З 01.09. 2012 р. запровадити “годину психолога” 1 раз на місяць для кожного класу (лист МОНМСУ від 04.07.2012р. №1/9-488).
-
Надавати якісну соціально-психологічну допомогу учасникам навчально-виховного процесу школи. Поліпшити рівень просвітницької роботи, спрямованої на розвиток гуманістичного мислення, підвищення психологічної культури всіх учасників освітнього процесу, сприяння саморозвитку особистості.